Klantverhalen
mei 2025
Heb jij grip op jouw inhuur? Hoe regel je daarbij ook juiste toegang van flexwerkers tot jouw systemen? En hoe zorg je ervoor dat dit veilig en efficiënt gebeurt?
Bij Reinier van Arkel houden ze de focus op goede zorg en op veiligheid door de koppeling met HelloID en de inzet van het Elanza platform. Het Elanza platform automatiseert de inzet en het beheer van flexibel personeel. Door de koppeling met HelloID wordt nu ook iedere inhuurkracht bij Reinier van Arkel automatisch bij iedere dienst voorzien van exact de juiste accounts en toegangsrechten.
Joep Tijsse Klasen, functioneel beheerder bij Reinier van Arkel vertelt:
“Met de koppeling tussen HelloID en Elanza hebben we ons account en rechtenbeheer volledig geautomatiseerd; niet alleen voor vast personeel maar ook voor rinhuurkrachten,. Met Elanza kunnen we de open plekken in onze roosters probleemloos invullen en de koppeling met HelloID zorgt dat iedereen inhuurkracht bij iedereen dienst automatisch de juiste toegangsrechten krijgt.
Jasper Hendriks, functioneel beheerder HR-applicaties over de koppeling tussen HelloId en Elanza:
”Het maakt ons werk veel eenvoudiger en we zijn nu gegarandeerd compliant met NEN 7510”.
Meer weten over deze slimme oplossing? Download hier de case study: https://www.elanza.nl/#CaseStudy
Reinier van Arkel is een middelgrote aanbieder van basis en specialistische geestelijke gezondheidszorg met locaties in de binnenstad van 's-Hertogenbosch, in het Jeroen Bosch Ziekenhuis, op het Zorgpark Voorburg Vught en de Meierij van 's-Hertogenbosch. Met ruim 1800 professionele medewerkers helpen cliënten - van jong tot al ouder- en hun naasten. Met een specialistisch centrum voor kinder- en jeugdpsychiatrie Herlaarhof en het Psychotraumacentrum Zuid Nederland heeft Reinier van Arkel ook een bovenregionale functie. De instelling gebruikt sinds 2002 de HelloID Identity-as-a-Service omgeving van Tools4ever en werkt sinds juni 2023 met het Elanza platform voor optimale grip op de inzet van flexkrachten en de inhuurprocessen rondom planning, communicatie, facturatie en nu ook tijdelijke autorisatie en toegang.